Ceļā uz starptautisko programmu: skolotāji apgūst angļu valodu, izmantojot koučinga pieeju

Lai sagatavotu skolēnus nākotnes izaicinājumiem un veidotu skolas starptautisko kapacitāti, arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta skolotāju profesionālajai attīstībai un viņu svešvalodu prasmju uzlabošanai. Viena no šādām inovatīvām pieejām, kas jau nes augļus, ir angļu valodas apguve ar koučinga pieeju, kuru skolotāji apgūst, lai nodrošinātu efektīvāku un personalizētāku mācību procesu.

Projekta sākuma posmā angļu valodas skolotāja Laura Katkeviča piedalījās Language Coaching Certification kursos, kas sniedza padziļinātas zināšanas un prasmes koučinga pieejas izmantošanā svešvalodu apguvē. Šī pieeja, atšķirībā no tradicionālajām metodēm, uzsver individuālu atbalstu katram skolēnam vai skolotājam, palīdzot viņiem efektīvāk apgūt valodu atbilstoši savām vajadzībām un prasmju līmenim. Skolotāja pēc kursu beigām kļuva par resursu saviem kolēģiem, uzsākot individuālās angļu valodas apguves konsultācijas, kas nodrošina personalizētu pieeju un palīdz motivēt citus skolotājus aktīvāk izmantot angļu valodu savā ikdienas darbā.

Koučinga pieeja ļauj skolotājiem kļūt par mācību procesa līdzdalībniekiem un pilnveidot savas valodu prasmes, kas savukārt stiprina skolotāju kapacitāti angļu valodas apguvē. Šī pieeja ļauj veidot mērķtiecīgus un personalizētus mācību plānus, kas ir īpaši svarīgi vidusskolas pedagogu darbā, kur angļu valodas prasmes tiek aktīvi izmantotas, lai integrētu starptautiskos resursus dažādos mācību priekšmetos.

Starptautisko programmu integrācija skolā un skolotāju angļu valodas prasmju uzlabošana ir solis uz skolas internacionalizāciju un mūsdienīgas izglītības ieviešanu, kur valoda kļūst par līdzekli ne tikai saziņai, bet arī jaunām iespējām mācīties un sadarboties starptautiskā mērogā.

Comments:0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *