Mobility Diary: Training Activity for Green Ambassadors

This diary series showcases the educational experiences inKlaipeda, Lithuania. It will capture the training experiences and cultural background of the meeting. From October 7th to 10th, 2024, a transformative training activity for Green Ambassadors will take place in Klaipėda, Lithuania, focusing on equipping participants with essential skills for environmental advocacy and sustainability.

The participant will document their insights into the skills acquired, the educational techniques observed, and the overall learning environment. Additionally, they will exchange ideas on how to integrate and share these methods within the educational context of our school.

The event kicks off with interactive sessions, such as Green Skills Assessment, workshops on carbon calculations, and presentations on effective Green Ambassador programs. Participants will also engage in educational escape rooms designed to challenge their problem-solving abilities in environmental contexts.

Day two offers hands-on learning, including visits to environmental schools, workshops on sustainability, and discussions on the significance of Green Flag status. Participants will explore Klaipėda’s Old Town, gaining insight into local efforts towards environmental preservation.

The final day features a study visit to a Forest School, where attendees will work together on sustainability projects before reflecting on their training experience. This program fosters collaboration, leadership, and innovative thinking, empowering educators, students, and parents to take action for a greener future.

Instructions for the participant:

Please submit entries that detail the skills and academic knowledge gained, as well as the cultural insights and personal experiences from your time at the host school. Also, share your strategies for implementing and spreading these innovative educational practices in your school or community.

Comments:2

  1. Kurss bija patiešām daudzpusīgs un aizraujošs, sniedzot vērtīgu ieskatu par to, kā integrēt ilgtspējīgu domāšanu izglītībā. Iedomājos, ka šāda programma būtu īpaši efektīva, ja vairākas tuvējās skolas apvienotos kopīgā mērķī darboties videi draudzīgi. Tika uzsvērta zaļā kursa iekļaušana mācību saturā, kā arī izglītojošo spēļu un interaktīvo aktivitāšu izmantošana, lai padarītu mācību procesu aizraujošāku.
    Mums bija iespēja iepazīties ar divām ļoti atšķirīgām eko skolām. Viena no tām bija moderna un tehnoloģiski attīstīta, bet otra – skola, kas atrodas meža vidū, un tā īpaši izcēlās ar savu pieeju mācību procesam. Meža skola radīja dziļu iespaidu, jo bērni visu dienu pavada ārā, mācoties un darbojoties dabas vidē. Skola izmanto vietējos produktus, tostarp pārtiku bez laktozes, ko audzē gan paši, gan piegādā vecāki un vietējie iedzīvotāji. Enerģijas patēriņš tiek samazināts, pateicoties malkas apkurei, un papīrs tiek lietots ļoti taupīgi – drukā tikai uz abām pusēm. Katra bērnu grupiņa ir nodrošināta ar savu kupolveida telti, kurā var paslēpties no laikapstākļiem un veikt dažādas aktivitātes.
    Šāda pieredze paver jaunu skatījumu uz izglītību, parādot, ka mācīšanās var būt ne tikai akadēmiska, bet arī praktiska un cieši saistīta ar dabas procesiem. Šis kurss deva lieliskas idejas un iedvesmu turpmākajai darbībai. Paldies!

  2. Kurss kopumā bija daudzpusīgs un ļoti interesants. Šī programma varētu lieliski strādāt, ja tuvākā apkārtnē tādas būtu 4-5 skolas ar vienotu mērķi darboties videi draudzīgi. Viņi iesaka pēc iespējas vairāk integrēt zaļo kursu mācību procesā. Ļoti daudz iekļaut dažāda veida izglītojošās spēles caur mācīšanos. Tas ir ļoti interesanti un aizraujoši.
    Apskatījām diva vrida eko skolas. Viena bija mūsdienīga un moderna, bet otra skola mežā. Meža skola atstāja lielu iespaidu kā var darboties videi tuvu un tajā pat laikā apgūt izglītību. Bērni aug, mācās ārā esot. Vietējā pārtika, bez laktozes produkti, paši audzē, vecāki un tuvējie iedzīvotāji pieved. Maz izmanto enerģiju, sildās pie malkas apkures. Skolotāji maz izmanto papīru darba lapām, viss notiek komunicēšanas veidā, bet ja ko kopē, tad uz abām pusēm. Bērni visu dienu ir laukā, katrai grupiņai ir sava tāda kā kupol telts vieta, kur var sasildīties un veikt dažādas aktivitātes. Laukā spēlējas, strādā kā arī mācās.
    Iesaka pēc iespējas vairāk zaļās klases lauka teritorijā.
    Šāda veids pieredze redzēt kā vēl var mācīties ir ļoti noderīga. Tas paver plašāku redzējumu uz izglītības iespējām apvienojot ar zaļo kursu. Paldies!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *